better hold on

Har varit superhypad hela dagen och nu känner jag mig halvt död typ. Louise kommer snart hit och emd sig har hon mat :) Ska umgås med henne och senare ikväll blir det träning! Hoppas att ryggen håller. Imorgon är det fredag. Jag åker upp till älskling och på lördag tänker jag sova hela dagen lång! På söndag är det derbydags igen. Usch, värsta matchen på hela säsongen.

29 februari slutar jag på Bring och säger hej till posten! haha Undrar dock om jag någonsin igen kommer ha så jävla bra kollegor som jag nu haft i 3 år?


Kommentarer
Postat av: E M M S - En frisörs dagbok

sv: hej fia :) tack så jättemycke!



vill du ha en mer sträv känsla så tycker jag du ska spraya i saltvattenspray (ett bra! lanza saltvattenspray är bra!) innan du fönar håret, om du nu gör det? Det är superbra! finns inget schampoo som fixar den känslan, du måste använda produkter. är de så att du inte fönat håret kan du ta och pudra dust it på din borste och kamma igenom så blir det lite strävare.



ang extensions så ät keratin det bästa! det är som håret eget keratin, alltså som hårets egna uppbyggnads"skal" typ. så rekommenderar det.



hoppas de hjälpte lite :D

2012-02-05 @ 23:22:22
URL: http://capisce.blogg.se/
Postat av: E M M S - En frisörs dagbok

ville du ha de ruffsigare kan du göra de ja sa sedan spraya till det efter

2012-02-05 @ 23:23:48
URL: http://capisce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0