Pendeltåget

Sitter på pendeltåget påväg hem från stan. Var inne en sväng och fikade/lunchade med Abi. Mkt trevligt att ha någon att hänga med en stund. Annars känner jag mig rätt så ensam. Det är så svårt att träffa nya vänner i vår ålder, hur gör man? Blir nog bättre när jag hittar ett innebandylag att spela med. Appropå det så ringde en tränare och fråga ifall jag kunde komma på möte hos dom på tisdag så att jag skulle få höra deras erbjudanden/ planer. Får se hur det går. Inte så sugen på att lira där men man kan ju alltid se vad dom säger!
Min favvo är förmodligen hemma nu när jag är framme då blir det bara massa mys hela kvällen!! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

det kommer av sig själv. var inte orolig.

vi finns här hemma iallafall! ♥

2012-04-30 @ 09:06:53
URL: http://sandralynne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0