Nystart

Tänkte försöka blogga lite igen. Men bara när jag känner för det. som vanligt!
Hänt ganska mycket på kort tid nu. Ny stad, nytt jobb och ja, ett helt nytt liv i princip.
Det funkar bättre än jag trodde. Vissa dagar gråter jag och vill hem till Flen igen, men efter lite tröst från min älskling så känns det lite bättre igen.

Idag var jag och hämtade mitt gymkort. Jag känner mig så jäkla taggad till att börja gymma nu. Eftersom att gymmet ligger på samma gata så ska det väl inte vara så svårt att pallra sig dit kan man ju tycka. Får säkert ångra att jag skrev det där. :p Ska köra igång någon gång nästa vecka tänkte jag. Har bett Krocko på jobbet (som också gymmar där) att följa med mig första gången och visa hur lite maskiner osv. fungerar. :) Blir säkert svinbra. Var tvungen att beställa hem nya träningskläder och skor så att jag ska bli extra peppad! :D

Nu ska jag sätta igång med middagen, fläskfilé och potatisgratäng blir det idag. ska ha mystorsdag eftersom att pierre åker till åland hela helgen.. Första helgen ensam här i sthlm för min del. buhuu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0