Matchfredag

kom hem från jobbet för en stund sedan. Ringde min mami på jobbet idag och frågade om hon kunde laga någon mat jag kunde äta innan matchen. Såklart gjorde hon det och nu sitter jag här mätt och belåten. Mina föräldrar är BÄST! <3

Aaha match ikväll då. Sugen? Svar näää. det ända jag kan tänka på är att få krypa ner i sängen ikväll och somna bredvid världens finaste. Efter en kaosvecka på ett fysiskt jobb så är man skapligt mör i kroppen. Hoppas såklart ändå dock på en vinst och att min kropp orkar...

Just det, lite kul. Fick min grannes post idag som bestod utav bland annat  2 brev från polisen. Det känns såå säkert att bo i det här jävla svinhuset. Måste ge mig av snart..



Inte det minsta sugen på match..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0