Lördag och match

Vaknade upp bredvid finaste människan på jorden. Gick upp åt frukost sen bar det iväg till vagnhärad för match mot trosa. Matchen finns inte så mycket att säga om. Vi såelade inte lika bra som vi brukar och åkte på säsongens första förlust.
Det tråkiga när man möter trosa är att dom spelar så jävla fullt hela jävla tiden och har alltid domaren med sig. Dom är duktiga så bara dumt att spela så som dom gör. Blir så aaarg!!! Men nu har vi tagit vår förlust så nu är det bara vinster kvar. Har mött topplagen nu och ligger fortfarande 2 i tabellen. skönt ändå! :)

Nu ska jag ta en dusch och invänta älskling som också har varit och spelat match, torsk där också. Sen ska jag iväg upp til stogatan för en date med mina finaste tjejer och lite alkohol. Sen ska jag hem och krypa ner igen med min fina! KÄRLEK! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0