Julpynt

Eftersom att jag åker till p i helgen så julpyntade jag redan idag. :) Ringde pappa och frågade ifall han kunde sätta upp min julstjärna. När han kommer hit har jag varken lampa eller skarvsladd. Snäll som han är åkte han hem och hämtade det. När han sen kom tillbaka var han här i två timmar och fixade och donade med en massa saker. Min pappa är BÄST på att fixa saker, han kan precis allt! tänk om man kunde blivit som honom, vilken ordning man hade haft :)
Ska försöka hinna emd att köpa nya gardiner och dukar i helgen, hatar mina rosa och det passar verkligen inte nu i jul!!

Har varit iväg och tränat och nu har jag precis tagit en dusch. ska ta något att äta sen krypa ner i min renbäddade säng, det måste väl vara ibland det bästa som finns? :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ibland önskar jag att jag bodde närmare Flen så pappa kunde vara här och fixa lite också..

2011-11-25 @ 09:12:09
URL: http://hanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0