veronica maggio

Weey bokar biljetter på torsdag nästa vecka till veronica maggio den 19/8 det blir så jävla grymt! än sålänge är det jag,frida och elin någon mer som vill med och se stjärnan? :) Ååh har så mycket tt se fram emot dom kommande helgerna!
På fredag ska jag va med på förfesten bara måste skippa amazon vill ha pengarna till annt kul som händer, känns inte värt att lägga 300 för att se någon man inte ens tycker är bra.. på lördag åker jag, mami och papi till stockholm för att hälsa på bror och jag och mami ska shoppa massaaa sommarkläder!
Nästa helg hoppas jag på att det bli summerburst i stockholm det bli fett niiice!! Ge mig helg hela tiden snääälla! :D


Bästa albumet på läänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0