The time we spend apart will make our love grew stronger

Hallihallå. Jag ligger i soffan nyduschad och ganska pigg faktiskt :)
Var in till kholm en sväng med mami o papi idag.
Skulle till ÖB men hann med lite affärer också. :)
Nu har jag iaf införskaffat mig ett torkställ och en fläkt!
Äntligen lite frisk luft i min lilla etta behövs,
solen ligger på heela dagarna sjukt varmt..
Har tvättat hela fyra maskiner, var inte så mkt kläder men passade på att tvätta lakan,jeans och mina converse nu när jag kan torka ganska mkt i lägenheten också så kan jag tvätta mera varje gång :) perfekt faktiskt älskar nytvättat! :) jaja nu vet ni det. kanske inte så intreassant!

Imorogn ska vi fika och fira på jobbet, Bring citymail fyller tydligen 20 år så det blir "fest" haha. Ganska skönt sådär på en fredag att bara chilla :) SEn är det helg har inte mkt planer ganska skönt! Imorogn ska vi tjejer förmodligen laga mat hemma hos frida och bara ta det lungt, på lördag hoppas jag på fest :p Linnea påminnde mig om att på måndag är det tatueringsdags, så längtar faktiskt lite till måndag hur man nu kan göra det. ;)


Miljoner <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0