resten av itt liv

Har landat i grannen soffa :)
var hos mami och papi och käkade förut lika mysigt som vnaligt, gott också. Varje gång jag är där äter jag sjukt mycket dom tror typ inte jag har ätit på flera veckor. haha! men vem äter inte som en häst när det serveras hemmagjorda köttbullar liksom? wonderfull!!
passade på att ringa faster och boka klipptid, fick en redan på onsdag. Nu ska det fn i mig bli liv i mitt hår igen! blir skönt att få det lite fräschare till sommaren också annar lär jag ju få klippa av hela skiten efter all badning och solning! :p
Nu ska vi upp till ica och handla något gott sen ska jag leta jobb på internet. Jag har sån lust att bara säga upp mig, kommer aldrig komma härifrån annars.. Imorgon ska jag förmodigen säga upp min coachtjänst iaf, ska bli skönt att slippa den. Nu har jag iaf provat på och kan va bra att ha i sitt cv också! :)


inget smink, hej snygging! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0