Ooonsdag

Jag vet, jag är dålig elin och mallan förlåt men nu ska jag skärpa mig ;)
Har varit på cup hela helgen har varit kuuuul, vill spela mer innebandy!!
Gick inte vidare men spelade jävligt bra, måste bara ha lite tur. Men vi är ju ett flenslag och dom har ju aldrig turen med sig som vanligt. Konstigt men så är det..

Har jobbat hela veckan, har en riktig pissvecka allt känns bara trist och tråkigt. Kan nog bero på vädret? Idag har jag tvätttid ska bli jääääättekul, NOT!
Ska även laga mat me linnea som alla andra dagar den här veckan. Eller hon lagar och jag bidrar med ingredienserna och sällskap. :p Nejdå, lite sallad hackade jag allt i måndags! haha
Vid 5 ska jag slänga in tvätten och sen vänta så att jag kan hänga den innan det bär av upp till storgatan och mina tjejer! :)

har bestämt mig för att skaffa gymkort nu när innebandyn har uppehåll!
Nu jävlar ska vi träna elin,frida, lollo och sandra!! :)


Kommentarer
Postat av: Mallan

Nu är jag nöjd äntligen lite läsning :)

2011-05-04 @ 15:25:24
Postat av: sandra

vad vi ska bränna fett! ;)

2011-05-04 @ 17:45:37
Postat av: Elin

Jäklar vad vi ska träna!

2011-05-04 @ 20:11:47
URL: http://doelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0