jag har fallit jag har vaknat

ligger i sängen efer en lång dusch. Fick sluta vid halv 2 idag, gansk aså skönt!
ska vile en stund sen gå och handla. Grannen frågad eom vi skulle göra tacos ikväll och ja det ska vi. Jar ä svinhungrig redan nu.. :)
imorogn ska vi ut till gråsta på förfest! jag har dock inte bestämt om jag ska vara helt nykter eller inte, får se. Vet ju att om man börjar dricka så kommer det säkert sluta med amazooon.. Men jag SKA inte, så ingen behlver ens försöka övertala mig tack!! ;)

Längtar till lördag! åker till sthlm vid 9, då först till bror och sen in till stan för shopping hela dagen. har massoor att handla :) Weey!


Kommentarer
Postat av: Elin

buhu en nykter Larsson? Skärpning!

2011-05-26 @ 15:44:50
Postat av: Anonym

Jag kommer nog dricka men ska inte med ut elin :p men vill, men ska inte!!! ;p

2011-05-26 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0