Fredag igeeen!!

Äntligen har jag fått tagit helg igen.
Imorse såg det utt som om jag skulle slippa moppekursen.
Men så blev inte fallet. Åkte iväg med jimmy & björn till arboga.
Körde moppe i typ 3 h så ni kan ana att jag kmr ha träningsvärk imorgon!
Det var över förväntan, lite roligt iaf.
Jag har lärt mig två saker;
Att ha fötterna uppe inte släpa i marken
Att ha hjälm på sig
, det var tydligen väldigt viktigt! haha (hade inte en aning)

Jaja nu sitter jag i soffan och ska ta mig kraft och försöka snygga till mig lite. Väntar på att andrea ska komma sen ska vi bege oss till frida! Ska sedan åka ut till gråsta till bästa elin! Tjejkväll med taco och dricka det behövs, alldeles för längesen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0