fantastisk helg!

Har haft en fin helg som jag spenderat mest med familjen!
Åkte ju till bror i fredags, åt och gick på bio. Såg hangover 2 den var rolig skratta nästan lika mycket som i första filmen. Dock ör ju första alltid bäst. :)
Igår kom mamma och pappa och vi åkte till kista galleria och var där nästan hela dagen. Blev en hel del inköp men inget märkvärdigt men är nöjd :) hittade dock inte en enda långärmad tröja/kofta. Lite trist eftersom att jag verkligen har brist på det. menmen! Kista galleria lär jag iaf besöka fler gånger det var ett av dom bästa köpcentrum jag varit på! :) Efter det blev det att åka till jonas i märsta och äta på kinsarestaurang sen fika hos jonas.

Kom hem straxt innan nio. Bara att hoppa in i dsuchen och sen iväg upp till storgatan för att drick amed andrea, fredrik och fia! Grymt kul att träffa dom igen :) blev väldigt sent tror inte jag var hemma förrän vid 4, halv 5 eller något men trevligt var det :) Bestämde att nästa helg åker jag, andrea och lollo till fredrik och fia i stockholm och dricker och chillar hela lördagen kommer bli grymt. :) Hoppas på att träffa victor en sväng också :)

har varit och handlat lite nyttig mat nu och ska försöka bli lite nyttigare. kan inte käka sånt som jag gör och inte träna ett skit. man akn ju iaf prova så får vi se om det funkar. har kännt mig så himla trött ända sen innebandysäsongen tog slut. måste börja röra på fläsket!! haha :p
har så himla ont i ryggen nu, om jag haft till och från i nästan 5 år snart. ska försöka lägga mig på något bra sett och vila. det värker liksom ner i båda benen. så jävla trött på det här. och läkarna har ingen aning om vad det är. själv tror jag att det är ischias, har läst lite om det och det är precis samma symptom som jag har.. :/


Kommentarer
Postat av: louise

är det min jacka du har på bilden, babe? fan va jag har letat efter den :P hann nog aldrig ens använda den förra sommaren, haha.

2011-05-29 @ 21:35:39
Postat av: Fia

Haha ja det kan det nog vara! Har haft den sen jag vet inte när hittade den hemma hos mamma och pappa! Haha Säg till nästa gång du är här så får du tillbaka den! :) puss! <3

2011-05-29 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0