en kväll i gråsta

Precis hemkommen, har varit ute i gråsta, hos elin med jävligt bra tjejer.
Ni är bäst så är det bara, såå bra! :)
Vi har ätit taco, efterrätt och kollat bb osv, mkt trevligt.

Nu har jag landat i sängen. Är huur trött som helst ska kolla lite webbtv och sen somna in, härligt :) Ligger och lyssnar på satan i gatan albumet, hur grymt är det inte. Har lyssnat på det flera timmar varenda dag den här veckan älskar alla låtar!! :)
Imorgon ska jag verkligen sova ut, har haft två helger i rad med väldigt dåligt med sömn, inte okej.. Ska även hem till broge och grilla med mami o papi, sen vidare tilll emelie med lite tjejer och dricka oss fulla, jaaa full ska jag fan bli imorgon! På tiden tycker jag allt! Nu ska jag bädda ner mig i min skööna säng.
Förresten om någon av någon anledning fått med "halva" min iphone laddare ifrån cupen förra helgen så är jag tacksam att få den tillbaka, lite jobbigt att ladda mobilen i datan och segt går det också.. Hittelön utlovas, dock inte pengar men en fika kanske? haha

En annan sak.
vi kan kalla det en "vän".
Jag har väldigt svårt att förstå mig på den här "vännen".
Efter att ha "känt" varandra i närmre 7 år så har jag inget grepp om personen.
Hatar att inte ha kontroll, det slutar aldrig bra, aldrig..

en bild från kvällen, orkar inte lägga in dom andra nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag har den, glömt säga det :p

2011-05-07 @ 07:00:32
Postat av: annsoh

Hej! :) Vad händer idag då :)? Kram söt du är!

2011-05-07 @ 07:19:22
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0