dålig jobbdag blev bra eftermiddag

Hade en sjukt dålig dag på jobbet. Gick asbra att dela första delen av rundan men sen.. Fyfan vill inte ens tänka på det. Hade precis fyllt på ny post och åkte ut igen på vår fina (fuula) moppe. Första lådan så tappar jag balansen och moppen välter ÖVER mig, posten flyger utt över hela gatan och hjälmjäveln rullar ner för heela backen. Resulterade i post i oordning, dyngsur och sen jäävligt sur fia..

Eftermiddagen har ändå varit grym. Börja med att jag mötte lollo på coop och handla. Sen hem och så bjöd jag grannen en trapp upp jonte på korv med bröd! haha vilken lysmiddag.. Men det var gott när man var svinhungrig.. :p Sen Kom hampus och umgicks, han fick också köörv såklart. haha! Har suttit hela kvällen och spelat kort och bara snackat! Hampus och lollo åkte hem för ett tag sen, blev dock ingne bb idag som det brukar va. Vi blev för trötta så jag gick ner till min fina lägenhet igen. Ligger i sängen lyssnar på chill musik och sak somna in nu! ;)

Hampus och jag, fin vän! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0