buhuu

nu ha rjag klippt av allt det slitna från mitt hår.
det känns toomt :( Typ jättekort känns det.
så går det när man klipper sig max en gång om året...

har typ ingenting att skriva. var hemma hos emelie en sväng med lollo efter klippningen. kollade tv och snacka lite bara :) Kul att emelie har börjat jobba hos oss, kul när det är fler som man känner :) Dom hade varit inne i etuna och bokat tatueringstid nu. Jag ska också hade tänkt att jag skulle följa med men sen kom jag på att jag skulle till frissan. Men sk anog göra efter sommaren ist, eller typ augusti! :)
Ska kolla lite webbtv nu och sen ska jag upp till grannen hoppas på bb idag om hon hinner hem tills dess. Vi kollar ju nästan aldrig längre, har blivit så trötta på sistonde :p Lite kul att alla andra på jobbet är typ där 6.50 men jag och linnea kommer oftast in som två zombies kl. 6.59 haha. men varför vara där tidigare liksom? ;)


hååret, känns iaf mkt tjockare nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0