aldrig, aldrig kommer allt tillbaks

Hallihallå! Det är inte kul att blogga nu när det är så fint väder vill bara vara, inte göra nånting.. MEN idag när jag kom hem från jobbet ringde jag papi och bad honom komma med mina sommarkläder och sommarskor. Så ni kan ju gissat vad jag har gjort. Har verkligen rensat huur mkt som helst. Lagt ner alla vinterkläder,vinterskor och vinterjackor i förrådet och sorterat in häärliga sommarkläder! :)
Nu är jag verkligen suupertaggad till att när lönen kommer åka iväg och handla massa nya och fräscha sommarkläder! :)

Efter rensningen så har jag och moa ätit thai, det var gott. Supermätt nu dock! Imorogn är det redan torsdag sen fredag sen helg häärligt! Hoppas det är bra väder i helgen så blir det förmodligen orrö kanske?  Just det, beställde precis hem en till bikini, har redan massor men kan aldrig ha för många? :)

Imorgon står städning och tvätt på schemat mindre roligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0