Vår trodde jag, men näe mera snö!

Har haft en helt okej dag förutom den här vidriga jävla snön som dykt upp igen.
Körde malmköping idag blev lite kaos på jobbet med sjukdomar osv. Men jag och barret härjade runt i malmköping.
Jag hade det varmt o skönt i bilen ute  på landet, medans han snurrarde runt med cykeln i snöstormen. ;p

Efter jobbet chilla jag i soffan i säkert två timmar och kolla webbtv som alltid.
Senare mötte jag upp moa och lollo och vi hämta thaimat och sen har vi tagit det lungt hela kvällen. :)
Ligger i sängen nu och glider runt på youtube, lyssnar på bra musik och försöker bli trött!

Imorgon ska vi kolla innebandy, två matcher. Sen runt 5 snåret bär det iväg på 40 årsfest på amazon för min kusin!
Ska bli kul så, längesen jag träffade folk från släkten får se vilka av dom som är där! Eftersom att vi har hela amazon för oss själva så lär det ju va en hel del folk. Kan bli härj! :)

Nehe nu ska jag bli trött, måste upp rätt skapligt ändå för att uträtta lite ärenden uppe på byn imorgon!
Just det jag och moa råkade klicka hem en beställning till från hm ikväll. Blev en långklänning och ett par brillor för min del, jag börjar redan ladda upp för sommaren känns bra!  :)



GLAD att jag slapp hälsa på diket idag igen i det här vädret! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0