Vad i helvete

Har lyckats bita sönder en tand bak i nedre käken. Inte litet hack heller ett stort jävla hack..
Det gör inte ont eller något men varenda gång jag vilar tungandär nere så stör det mig som fan.

Antar att det var tacken för att man inte varit hos tandläkaren sen man slutade skolan, plus att jag har missat en tid. Kom ju lägligt då att dom ringde mig i förrgår och gav mig en ny tid. Så jävla typiskt. Undara ifall dom fixar den eller kan man ha den  så? Någon som vet?

Har brist på ordinarie folk på jobbet, då både andrea o linnéa är borta. Men hittills så har vi haft två vikarier från kholm hos oss som hjälp. Men imorgon är det bara jag o barret som får styra upp själva i lite mer än en timme på kontoret sedan anländer det yttligare tre till från kholm igen. Tur att det finns ett till kontor i en stad så nära oss i dessa kristider.. jobbade över i 1 timme idag också, men det kan jag ta, fetare lön det kan ju vara skönt med tanke på att jag hade tre dagars obetald semester den här månaden!

Nu blir det innebandyträning och sen duscha och sova. Den här veckan har varit en jävligt tuff jobbvecka men snart är den över! Imorgon när jag kommer hem ska jag fan knäppa en cider direkt och bara njuta av att det är helg och att jag får festa med mina fina flickor hela kvällen/natten :) Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0