trevlig eftermiddag mindre trevlig jobbdag

Idag var det jävligt segt på jobbet. Brukar tycka att mitt jobb är helt okej men idag vaknade jag på helt fel sida och allt kändes tungt som fan. skönt att den tillslut tog slut..
Eftermiddagen har jag spenderat hos josefina vi har lagat mat och bara snackat så dagen slutade ju bra ändå. Hoppas jag vaknar upp på bättre humör imorgon. Två dagar kvar sen helg stå ut Sofia!

Asså jag kan inte sluta tycka att charlie sheen är så jävla rolig med alla hans uttalanden i media som han håller på med. Han tycker verkligen att han är bättre än alla andra och han är inte rädd för att visa det. Han förgyllde iaf min dag när dom på P3 än en gång spelade upp citat som han lagt fram om sig själv på senaste tiden. Det var fan humor!

Just det nu är min tavlad skickad så snart är den nog här. Om jag är lika nöjd med den när jag får den så ska jag beställa denna också, dom är heeta!


Kommentarer
Postat av: emms - the capisce website

hey girl! :)

samma här, spanade på tavlan du köpt och I loved it! Absolut. har massa på lager men känner att jag inte kan lägga upp alla på en o samma gång men det ska jag absolut göra! :)

KRAM

2011-03-09 @ 21:28:23
URL: http://capisce.blogg.se/
Postat av: emms - the capisce website

absolut. brukar kolla hennes linnen och dom e med as läckra.



du går in på youtube och under videon finns det nått som står "bädda in", där klickar du och kopierar koden, tänk bara på att du måste ha den gamla koden, det kan du kryssa in precis under koden (men oftast e de den gamla koden som kommer in automatiskt så tänk inte på det nu).



sen går du in o skriver ett inlägg och när du e där så finns det en knapp som heter "HTML" där kopierar du bara in koden du tog från youtube sen är det klart! :)

2011-03-09 @ 21:44:20
URL: http://capisce.blogg.se/
Postat av: Elin

Schysssta tavlor ;)

2011-03-10 @ 15:09:48
URL: http://newberghs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0