tråktisdag

Har nyss haft mami o papi på besök. Nu har jag äntligen 4 fina vita stolar till mitt köksbord istället för två! Perfekt blev det. Måste hitta någon form av matta att ha under köksbordet ser ju så tomt ut utan och inge hemtrevligt alls.
Vi planerade en tripp till ikea snart, när alla kan. Då ska jag köpa hyllor till köket och "pallar" till rummet. Någon som har någon bra lösning på "sittplatser" som itne tar så stor plats? Isf vill jag gärna höra.

Åååh ibland önskar man ju att man hade alla pengar i världens så man kan köpa precis vad man vill och när man vill. Men hallå jag jobbar på bring och har ingen plan på att utbilda mig till något särskilt förrän jag vet exakt vad jag vill göra. Då antar jag att man får köpa vart eftersom, men tåååkigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0