sovmorgon vad är det?

Weeey kom på förut att imorgon börjar mitt "nya schema",
eller jag kommer jobba 8-16.30 var tredje dag ist för 7-15.30, ska bli skönt faktiskt!
Men hallå, jag har typ glömt bort hur det är att ha sovmorgon? Känns ju som att gå i skolan? :)
Okej det är bara 1 timme senare men det är ju fan 1 timme till att sova GULDVÄRT!

Fysade förut det gick galant! Efter träningen var det ju matlagning som stod på schemat.
Men gissa vad? Jag o Moa kom på perfekta idén när vi var på broge och lämnade av Ellen!
Jag slog en pling till papi och frågade om dom hade någon mat över!
Åkte dit åt upp deras matlådor med lasange, snackade skit, åkte hem mätta!
Dom är ju uuuunderbara min föräldrar <3

Nu ska jag chilla lite vid datan och sen blir det sängen :)



Den här månaden är det stor prio på att få klart allt som är oklart härinne, byta gardiner, fixa mina tavlor som ligger och väntar på att bli upphängda, fixa lite blommor och sånt, samt köpa lite nytt!
Vårfint ska det bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0