söndag morgon

får man ligga kvar i sängen hur länge man vill en söndag? Idag vill ja ggöra det, min säng är skön!
Igår blev det som sagt bio Jag,moa,elin o mallan. Den var dög gjorde den, visste inte ens vad filmen hette när vi skulle köpa biljetter. haha! Mallan trodde den hette "I skogen finns inga lingon" haha! bra koll.

Idag händer det grejer ska ut och rida i gråsta kl 15.00 på elins hästar. Kan bli kul, jävligt kul. Kan också gå riktigt illa haha! Ska rida på "ove" haha låter bra eller? Nu jävla kör vi! Hoppas att jag överlever! ;)



Gryyym fredagskväll, älskar mina tjejer dom är så grymma!


Mina fina tulpaner ;)

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha det bästa är att du höll med mig när jag sa det :P

2011-03-27 @ 12:41:21
Postat av: Mallan

haha det bästa var ju att du höll med mig :P

2011-03-27 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0