shut up and let me go

Helloooo..
Ligger däckad i soffan med en mensvärk som itinte går att beskriva med ord.
Förjävligt jävla sjukt ont. Har proppat i mig alvedon hela dagen. Blev ingen träning heller.
Idag skulle jag vilja va kille och slippa dras med detta...
Blev tvungen att skriva det så ni ska tycka synd om mig eller nått.

Fick mitt paket från hm idag, jackan var fin, men blusen blev jag heeelt såld på!
Funderar på om man kanske ska slänga på sig den på fredag när det naklas fest?
har dick inte provat den än men den sitter säkert som en smäck!

Inget kul har hänt idag, blev utskälld av en jävla gubbe på jobbet.
Gjorde min dag ännu bättre? Säkert skönt för honom lät typ såhär:
- Hörredu, har du jävligt svårt att läsa eller?
- Nej det tycker/tror jag inte att jag har?
- Nej men då kan du väl förfan försöka att lägga i rätt jävla låda,
Jag heter Roos Inte Larsson och det är en jäävla skillnad!
- Ber om ursäkt för det.

En motfråga kan ju vara;
- Har du jäävligt svårt att säga till på ett trevligt sätt med trevlig ton?
Måste känns väldigt bra att vara så jävla otrevlig?
Ibland blir man bara så jävla förbannad på hur människor kan vara så jävla otrevliga.
Jag är också bara människa!

Aja hare fint hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0