M&P

Min mami och papi är bäst, Mamma lagar god mat åt mig och kommer hit med, och pappa kommer hit och fixar massa saker när det behövs! Dom är bäst finns inga bättre människor än dom, dom ställer alltid upp på oss tre syskon. Så himla fina, familjen betyder alltid mest! <3

Vilken tur sen att jag har en syster som jobbar på hm! Har jag precis klickat hem min fina jacka som det var halva priset på (råkade bli en fin blus också, woops) nu. Den kommer bli perfekt! :)
Nu sitter jag och väntar på att lollo ska komma förbi en sväng. Hon skulle ta med sig någon mat eftersom hon kommer direkt från jobbet och själv ska jag äta korv i ugn med potatismos som jag fick av fina mamma! Gott ska det bli!
Ikväll är det sen träning haatar det 9-10 det ger ingenting så sent på kvällen. Men bara att kämpa på!


Finast i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0