mätt & belåten

Både jag och Linnéa sitter som två svullon i hennes soffa proppmätta efter en sjukt god kycklingsallad. Känner dock att jag är lite krasslig, huvudvärken är över men mår illa som bara den. Kan ju till viss del bero på att jag är så mätt. Men känns inte som en "mättnadskänsla" utan mer som "må illa känsla". Får väl se om det blir bättre när jag får sova några timmar. hope so!

Sitter och planerar tatueringar. Jag vet precis vad jag ska göra nu och kommer förmodligen inte ändra mig igen. Den kommer bli grym, himla grym! Linnéa har iaf bestämt vilken färg hon sak ha dock lite svårare med motivet. Ska förmodligen in till eskilstuna på osndag och bestäma tid. Bara ja ginte bangar ur, men det ska jag fan inte göra..
Ska snart kila ner till mig och skalla kudden ska bli skönt!


goooott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0