Lugn stund

Äääntligen är tvätten klar och jag kan slå mig ner i soffan!
Kul att den inte var riktigt torr när jag kom ner nu sista gången,
orkade inte gå ner igen så just nu hänger det tvätt överallt i hela lägenheten!
Måååste införskaffa mig ett torkställ eftersom att torktumlarne inte är så effektiv..
Nog om det! Josefina var här och gjorde mig sällis i några timmar. Vi lagade mat så nu har jag äntligen matlåda till imorgon inte haft på hela veckan. Jobbigt att vara hungrig konstant kan jag erkänna!

Ska hoppa in i duschen och sen krypa ner i min renbäddade säng, underbart!
Imorgon ska jag hoja på jobbet, frivilligt också inte likt mig. Känner att jag har överskottsenergi fast jag typ är aastrött, förstår inte hur det går ihop?


Saknar Andrea&Linnéa på jobbet.
Just nu är det jag & pojkarna, men dom är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0