Fullt upp

Har haft fullt upp dom senaste två dagar med jobb ovh vänner och mat? haha
Igår var jag och Moa hemma på januarivägen och blev bjudna på mat av karin sen åkte vi hem till storgatan och kollade film och jag lånade deras tvättmaskin! Fick ingen tvätttid i veckan så var nöödläge. :p haha
Däckade i sängen vid 10 igår det var gryymt skönt och tidigt som fan för att vara mig nu för tiden..

Idag bar det av med Andrea och Lollo till bästa Sanne direkt efter jobbet. Blev även där bjudna på mat och efterrätt. Klirra dödsskönt i kistan! efter det blev det att åka ner och kolla på träningen eftersom att jag inte kan träna för ryggen. Ganska tur ändå att jag inte är med på matchen i helgen då..

Nu ska jag snart krypa till kojs. Har hunnit med att städa hela lägenheten nu på kvällskvisten också skönt som fan! :) Sitter och kollar en massa youtubeklipp nu. Det är jsukt så mkt bra musik det finns ääälskar!
Sitter och skriver med hampy på chatten saknar den pojken! Hoppas på att det bli ett besök i sälen nu i april, skulle vara najs som fan med alla mina tjejer också! KUL! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0