bra dag!

Har varit i e-tuna hela eftermiddagen med linnéa. Vi har ÄNTLIGEN bokat tatueringstid, den 16e maj blir det äntligen av. Jag är helt galen, vill göra nununu!! Längtar som bara den! Hoppas bara jag inte tycker att det gör så jävla ont. kan tänka mig at tjag kommer bli värsta fjanten och börja böla och be han sluta. haha. Nejfan nu kör vi! Måste fan utmana mig själv lite. KAnske ska ta och pierca mig överallt också när jag ändå är igång? haha skämt åsido!
Köpte även mina "boyfriend jeans" från hm idag som jag velat ha länge men inte kunnat bestämma mig. GLAD!

Imorgon är det torsdag sen äntligen fredag igen, läängtar. Det är faktiskt ganska skönt nu när vi inte har matcher längre, då kan man bara göra vad man känner för på helgerna utan att behöva planera! I lööve it! Kommer bli en bra helg, som alltid med alla fina i min närvaro! <3




Kommentarer
Postat av: Niklaselle

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-06-09 @ 16:59:58
URL: http://niklaselle.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0