back to normal

Har haft en fin helg i helsingbor hos syster och Jakob med mami&papi också. Har varit helt perfekt ville verkligen inte åka hem igår. Jag måste ta mig härifrån och se något annat det här funkar inte. Jag trivs som fna i flen men måste prova på något nytt nått måste hända. Deppig som fan av att komma hem igen.. Kan inte min lägenhet ligga mitt i stan i helsingborg lr göteborg? Jag villvillvill dra!!

Har tränat nu och ska krypa ner under täcket för jobb imrogon. usch fy blä. orka..
jävligt depp inlägg men vafan ibland blir det så.

Se här vilken grym tavla jag beställt som snart är hos mig är den inte naaajs? ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt snygg, snor den av dig på nästa fest!

2011-03-09 @ 17:38:19
Postat av: Elin

det var jag, så du inte blir rädd =) höhö

2011-03-09 @ 17:38:55
URL: http://doelin.blogg.se/
Postat av: fia

Ja snygg är den! Men du ööh passa dig nu vet jag ju att jag inte ska bjuda dig hit något mer om du ska börja sno!? haha :)

2011-03-09 @ 21:44:18
URL: http://fiaias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0