semester älskling, semester!

Bilder från senaste veckorna




Första semesterdagen idag! har varit hemma hos mami, har ätit, pratat och bara varit! <3
Ingen annan är ledig vilket är en aning trist men ändå skönt. har två veckor nu sen jobbar jag fyra veckor sen har jag två veckor igen! skönt :)
Linnea kommer snart så ska vi flytta det sista från hennes lägenhet tror jag.. buhuu, nu blir jag själv här. suucks! Kommer dock säkert inte spendera så mycket tid i lägenheten nu under sommaren, tråkigt här då. I veckna ska jag försöka komma iväg till mormor med ammam och sen förmodligen så stannar jag i kholm och besöker hampus också :) Torsdag blir det en tur till etuna med mamma och shoppa lite behövliga saker :)

Har bestämt mig för att den här sommaren ska bli den bästa. Den har alla förutsättningar för det! :)

I used to want you so bad
I'm so trough it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0