The scars of your love they leave me breathless

Helgen har varit lugn om man jämnför hur våra helger brukar se ut. Hade match i fredags vinst igen, tredje raka! I lördags blev det föris på storgatan, var tänkt att vi skulle ut på amazon men efter mkt om och men drog jag,moa & roggan och boysen till kholm ist. Hann vara på krogen i kanske 40 min? Men jag och moa hade väldans kul och på bussen hem härja vi som aldrig förr. haha! Söndagen blev det att åka till örebro med mami o papi. Papi åkte till bror och hjälpte honom att flytta medans jag och mami gick på marieberg och sen såklart ikea. Hittade lite smått o gott till lyan det blev najs :) Sen blev det mys med moa och lollo hemma hos mig, perfekt! :)

Försöker vänja mig med att bo själv och det går bra för det mesta, jag fixar & donar för jag vet att det inte finns någon annan som kommer laga mat, diska, städa, tvätta osv. Men ibland är det riktigt ensamt men jag antar att jag vänjer mig men ibland så är det jobbigt riktigt jobbigt. Ibland kmr minnen som en smäll i ansiktet och då saknar jag allt jag haft även fast jag vet att det är bättre som det är nu för oss båda, man får bryta ihop och gå vidare men det tar tid.

Making a home down there
It Reminds you of the home we shared
The scars of your love remind me of us
They keep me thinking that we almost had it all





Kommentarer
Postat av: Elin

Heyy bloggis!

Vi kan laga mat åt varandra ;p

2011-01-31 @ 20:58:50
URL: http://doelin.blogg.se/
Postat av: Fia

Klart vi kan vad sägs om varannan dag? :D

2011-01-31 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0