samma gamla visa men vet inte vad det är för låt

Vaarför gör jag såhär mot mig själv? Förstår inte hur jag varenda kväll stannar uppe minst en timme förlänge för att vara pigg när jag ska gå upp, eller kan man vara pigg när man ska upp halv sju fem dagar i veckan? Någon som har tips för jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att lyckas?

Musiken blir så mycket bättre på sena kvällar, kan inte sluta lyssna blir lycklig av musik. Det är uunderbart! Älskar texter kan sitta och läsa texter om och om igen blir bättre och bättre för varje gång finns alltid något i dom som stämmer så jävla väl, Lööve it!

Sängen nu, mååste om jag ska va människa imorgon!


Kommentarer
Postat av: Roggan

tummen upp:P

2011-02-01 @ 11:23:35
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/
Postat av: fia

tummen ner!

2011-02-01 @ 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0