Sköön helg!

Gud vad skönt att inte vakna upp bakis imorse, Och ikväll blir det film med mina bästa tjejer så sköönt!
Kan inte komma ihåg senast vi inte festa varken fredag eller lördag sjukt längesen. Men den här helgen är bara ett undantag eftersom att vi har DM imorgon, nästa helg är de all in igen antar jag. ;)

Har precis sagt hejdå till hampus, han åker tillbaka till sälen imorgon igen. Mkt kul att se honom efter två månader :)
Nu ska jag ta en dusch sen vid halv tre ska vi upp till moa's far Larssa och äta köttgryta perfekt med middagen serverad och han som lagar så grymt god mat :)



Kommentarer
Postat av: Linn

Det är min pappa det ;)

2011-02-09 @ 10:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0