ryggjävel

Har sovit på tok för lite, sov max kanske tre timmar inatt det är inte okej ser ut som ett vrak.. Ingen träning för mig heller eftersom att min jävla rygg säger ifrån har haft sjukt ont hela dagen, att det aldrig blir bra antar att jag får leva med det här resten av livet var ju ändå typ 5 år sedan jag ramlade och slog mig.. FAN!

Jobbet idag gick kalas förutom ryggen. Hade vår högsta chef och jerry på besök och nu har vi verkligen fått ur allt vi har att säga om hur fan det är egentligen så sjukt skönt! Har kännts som en tyngd rätt länge för allihopa nu, men nu är det gjort och nu hoppas vi bara på en stor förändring. Vågar faktiskt dock inte hoppas på alltför mkt..

Nu ska jag ta mig ner och kolla på träningen sen ska jag laga mat och däcka i soffan lr sängen tiiiidigt!

Söt bild på Isac :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0