Mycket trevlig dag/eftermiddag

Har haft fullt upp idag, massor att fixa på jobbet men det går bra och blir bra :) Efter jobbet så blev det raka vägen med andrea och lollo och hämta pizza och sen vidare hem till SANNE, hon är äntligen hemma igen från att ha varit utomlands i 6 månader :)  Suuuperkul att träffa henne igen och höra om hennes resa!
Har precis kommit hem från träningen och nu ska jag städa hela lägenheten har fått någon form av tvångstanke och kan inte gå och lägga mig innan det glänser härinne :) Somnar förmodligen såfort jag lagt huvudet på kudden sen, skööönt!

Imorgon blir det jobb och sen förmodligen finbesök på kvällen, ska bli kuuuul!!

I loved you first, I loved you first..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ias jag saknar dig!!!

2011-02-04 @ 11:43:21
URL: http://hanna87.blogg.se/
Postat av: Anonym

SAknar dig också men jag ska nog följa emd mami o papi när dom åker till er :) Ha så kul i åre nu och bryt inga beeeeen!!

2011-02-04 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0