matchdags

Jag klarade att sova ända till 10.30 idag mkt skönt :) Nu ligger jag och kollar på sveriges värsta bilförare det är ju så jäävla kul kan inte sluta skratta vart fick dom sina körkort egentligen? helt jävla sjukt.
Moa kommer hit om en stund, då ska vi laga köttbullar och potatismos och tagga för matchen!!

Tänkte på det hur vissa männsikor är egentligen, hur orkar man snacka skit om folk eller snacka bakom ryggen? Har vi inte blivit så gamla att vi kan välja våra vänner om mna inte tycker om någon så behöver man väl heller inte låtsas att göra det? Är så glad att mina tjejer och vi aldrig har några problem vi har aldrig varit osams och det är så jävla skönt dom är bäst vi är perfekta ihop vet inte vad jag skulle göra utan dom. <3

Genom eld
bara för ikväll
håll den tänd
vi kan gå i eld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0