Life's to short to make trouble out of small things

Fan det är bara tisdag, jag har trott det är onsdag nästan hela dagen tills jag frågade moa. Resten av veckan blir lång nu ju.. Idag har jag & Moa varit i eskilstuna och inhandlat present till födelsedagsbarnet på fredag och sen handla vi lite till oss själva också såklart. Har varit och tränat också, tränar med pojkarna den här veckan eftersom att alla muppar som fortfarande går i skolan har sportlov och är bortresta här och där. Trist när vi är så några..

Måste säga att veronica maggio kan det här med låtar, sen någgon vecka/veckor tillbaka kan jag itne sluta lyssna på hennes "jag kommer" spelas om och om igen. Tror att det kommer finnas mycket grymt på hennes nya album som snart kommer! Can't wait! :)

Juste vi har nu kommit fram till att vi ska boka sommarinnebandyn nu nör vi vet att alla kan. Har klurat på namn nu på eftermiddagen och jag tycker lätt vi ska heta "dom 8 vännerna & Moa" låter det inte grymt så säg? :)

Natten är ung och jag ligger vaken
Jag är "Lucy in the sky", jag är högt över molnen

Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat
..

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0