Home sweet home

Hemma från jobbet halvt död men glad ändå. Mitt jobb är inte så mkt att hurra över, men mina arbetskamrater är guuuld! Skulle aldrig jobba där om det inte var för dom vi har kul nästan hela dagarna. Jag har aldrig haft ångest för att gå till mitt jobb, hur många har inte det?

Kul att jag trodde att jag hade tvättid idag sen kommer jag ner och ser att jag inte ens bokat den här dagen vilket jävla snille jag är. Men egentligen ganska skönt att slippa det har inte mkt tvätt så tar det senare i veckan :)
Hinner inte skriva så mkt mer nu ska iväg till lager 157 med systrarna björkman tänkte bara följa med och äta där så jag slipper laga mat idag har ingen ork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0