familjen annorlunda

Ligger däckad i soffan framför familjen annorlunda. Älskar det programmet man blir så glad av att se på det på något sätt. Tycker dock inte att det är helt okej att en av familjerna har 10 barn, usch vilket liv skulle aaaldrig orka. Om jag ska ha barn någon gång så blir det max två. Synd att jag har fyra namn som jag vill döpa mina barn till när jag bara vill ha två. Om jag någon gång får barn så ska dom heta någout utav Vendela, Juni, theador lr alvin! sweet!

Jag börjar känna mig sjuk undrar om det bara är sömnbrist eller om det är på g med en förkyldning. Känner mig seg i hela kroppen och ont i benen osv. Känner mig lite ensam också, säämst! någon som vill flytta in här? ;p

Du flyger högre än oss andra
man får se upp varenda gång
först när du tar dig ner på jorden
först då kan jag va din vän
,
först då kan jag va din vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0