.

Jag och andrea kom på hur mkt grejer de finns som vi stör oss på idag när vi var på ica efter jobbet, här är en liten lista med sånt som jag stör mig på något enormt mycket!!
  • Gamla människor som när dom har betalat ska stå och kolla igenom kvittot tusen gånger och hitta fel så dom får göra om allt igen. Orka bry sig om två, tre lr fyra kronor?
  • Folk som går med barnvagnar och tror att dom är dom ända i hela jävla världen som fått barn och tror att alla tycker deras barn är jättegulliga. Pinsamt när vissa ungar är jättefula och bara jobbiga?
  • Vissa folk som bor på landet och tror att som äger alla vägar därute och kör hur fan dom vill. Visst ni bor där men vi andra får också åka där och det är ni som kör fort inte vi?
  • Folk som inte märker upp sina brevlådor och ringer in och klagar om att dom får fel post. Vi är bara vanliga människor som råkar vara brevbärare och vi kan inte alla jävla namn och adresser i huvudet?
  • Folk som ute på landet som frågar om dom har någon post idag. Största frågan är väl vad du heter, bara för att vi delar post i din låda så vet vi inte vad du heter och vilken låda som är din när det finns ett tiotal att välja mellan?
  • Folk som är tillsammans och kanske till och med bor ihop men ändå skriver <3 och något i stil med att jag älskar dig varenda dag på facebook när dom typ sitter brevid varandra. Vi andra vet förmodligen att ni är tillsammans redan och orkar inte se det där varenda dag säg det face to face ist?
Okej känner att på det humöret jag är på nu så kan den här listan bli hur lång som helst så slutar nu!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha ni två behöver kyla av er lite :P

2011-02-16 @ 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0