Det går bra nu

Vinst än en gång och nu har vi säkrat platsen i division 2 igen nästa säsong! Och faaan om vi åker ner igen inann jul det är inte kul längre vi är bättre än 2b och det vet vi alla! Fan att jag inte är med på sista hemmamatchen bara en match kvar mig suurt. :( Men tjejerna lär klara sig iaf dom är så duktiga! :)

Blev pizza med moa efter matchen och nu är moa o lollo här, ligger i soffan och kollar tv allmänt sega. Söndagsångesten smyger sig på sakta men säkert och imrogon är det ny vecka med jobb som vanligt. Vill inte, vill vara ledig. Längtar till semestern i sommar ska jag  nog ta ut minst fyra veckor kanske till och med fem? Har inte haft mer än två veckors semester i sträck ända sen jag tog studenten så det är dags nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0