Cause I may be bad but I'm perfectly good at it

Hade en härlig kväll igår med alla mina fina vänner! Förfest ute i skogen hos Elin sen bar det vidare mot amazon där vi dansade hur mkt som helst heela kvällen verkligen. Lite mkt dricka med tanke på att jag har match idag men jag mår faktiskt knappt ens dåligt lite huvudvärk men det har väl ingen dött av? :)
Match imorgon igen min sista hemmamatch för den här säsongen så bara att tagga, finns inget annat än vinst både idag och imorgon!

Nu ska jag äta gröt till frukost sen kila upp till storgatan och umgås lite innan samling 12.15 då bär det av mot nykvarn. Förresten kul att jag har tre filmer på elin där hon är dyng och galen! haha Men rolig ör hon allt facebook kanske, eller vad säger du? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0