Att falla är tradition

Jag behöver något att se fram emot, känns som att dagar bara går & går ingenting händer. Jag vill göra något måste göra något. Förmodligen så blir det en helg i sälen hos hampy och en helg hos syster och jakob i helsingborg framöver. Det måste bli det måste härifrån bara några dagar träffa nytt folk..

Jag älskar flen & älskar mina fina vänner här men snälla, jag måste bort ge mig några dagar iväg så jag kan komma tillbaka och börja om, på riktigt igen.

"Kanske gör jag nått annat någon gång
men jag förväntar mig ingenting"



Kommentarer
Postat av: Linn

Jaaa kom ner till oss Fia så ska vi ta hand om dig på bästa sätt :) Ta med Moa och kom hit, typ NU!!!

2011-02-01 @ 23:40:42
Postat av: louise

och en helg hos mig i örebro! väldigt snaaart tycker jag :)

2011-02-03 @ 19:18:04
Postat av: fia

Självklart lollo säg en helg som passar! jag kan när som bara vi inte har match! :) <3

2011-02-04 @ 17:11:49
Postat av: louise

vecka 7? :D har tenta på fredagkvällen, då kan vi gå ut efter det!!

2011-02-06 @ 15:08:11
Postat av: Fia

Ja men säg vilket datum så ska jag kolla i min kalender. ;) hahaha :)

2011-02-06 @ 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0