tråk/skön lördag?

Åkte till P igår efter jobbet sen Åkte jag hem idag igen. Eftersom att min vänner är på ama och P är ute på äventyr med sina grabbar så ligger jag själv i soffan en LÖRDAGSKVÄLL.. Jag funderar på ifall jag ska dra till ama lite senare. Är ju dock nyckter, kanske inte kul då? Fast ändå kul att träffa alla vänner. Tänkte ta en powernap nu så får jag se hur taggad jag är när jag vaknar igen. ;)

Imorgon är det sista matchen innan juluppehållet. Ganska skönt att ha lite ledigt några helger :) Efter matchen åker jag återigen till P i väsby, då ska vi goosa hela kvällen ahr jag bestämt!

På måndag har jag tagit semester. Ska nämligen på arbetsintervju i stockholm. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får jobbet. Hela mitt liv skulle förändras då. Jag hoppas verkligen. Håll tummarna för mig tack!!!

Nehe en powernap då :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller tummarna, lycka till! <3

2011-12-11 @ 07:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0