väldigt bra helg

Vilken helg jag har haft! har avslutat min semester på bästa möjliga sätt, med alla fina vänner. :) Blev Harrys i kholm både fredag&lördag. Fredagens utgång var sjukligt kul, lätt en av dom roligaste. Igår hade vi dock nästan precis lika kul!
Fick mallan sovandes på soffan inatt också, väldigt trevligt! däckade ganska så fort när vi kom hem inatt.
Ligger i sängen nu och har en aning jobbångest fast ändå inte. Känner verkligen att jag har gjort massa kul dom här två senaste veckorna, det känns i plånkan också vill jag lova. Får äta hemma hos mamma och pappa i en vecka nu! haha! Men det har varit värt varenda krona! :)

Har haft besök hela dagen också, väldigt trevligt. Synd att det är långt avstånd, dock blir det roligare/mysigare att ses när man väl gör det också. :) Han gör mig glad! :)
Måste försöka sova nu ifall jag ska kunna komma upp vid 6.30 imorgon. Ska faktiskt bli kul att träffa mina fina arbetskamrater igen. :)

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Mallan

du kommer få mig på soffan fler gånger :)

2011-08-16 @ 10:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0