torsdag

Härligt, äntligen börjar det lugna ner sig på jobbet underbart!
Imorgon ska vi bli bjudna på frukost och bestämma vilken vikarie vi ska anställa.
Det är fan i mig på tiden att skaffa en vikarie, äntligen. :)

P kom till mig igår efter jobbet och åkte hem igen imorse, mys! :)
Helgen kommer bli grymt bra. Åker till P imorgon och sen åker vi till flen igen på lördag för att vara med tjejerna. :) Han stannar till och med ända till måndag, perfekt tycker jag!
På lördag ska vi handla kläder. Jag MÅSTE köpa jeans, fast jag inte vill tycker inte om jeans alls längre. Men vad ska man ha nu när man inte kan ha shorts längre? Sämst! Brir skor också, nya converse tänkte jag och någon form av "stövlar" :)

Nu ska jag äta thaimat med lollo och sen träning ikväll!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0