Etown med m&p

Har varit i eskilstuna i eftermiddag med mami o papi. Eftersom att jag och P inte hann kolla så mkt i affärer i lördags så hann jag inte heller köpa jeans. Men nu är det äntligen gjort! Ett par svarta och ett par jeansfärgade med dragkedja nertill blev det! hittade kjol, ring o halsband också :)

Helgen har varit jättemysig. I fradags var vi ute och åt i gamla stan och sen mötte vi upp P's kompisar och tog en öl innan vi åkte hem och sov :) lördag åkte vi till kista galleria en liten stund och sen missade vi tåget hem till flen. Fick ta ett lite senare tåg som tog 2 timmar.. smidigt :p
I lördags drack vi hos andrea och alla blev dyng, men kul hade vi som vanligt :) Söndagen åt vi pizza och sen var jag och p bara hemma i soffan. Gick till ica vid 8 och skulle köpa middag. Blev dock ihoppplock av allt som vi var sugna på! haha Imorse åkte han hem och jag är ensam igen.
Har blvit så bortskämd med närhet sista tiden så nu vill jag inte vara själv alls egentligen. Längtar till onsdag då min babe kommer hit igen :)

Hoppas på en lugn vecka på jobbet nu. Slutade vid 2 idag, grymt skönt efter två kaosveckor!






Kommentarer
Postat av: Elin

Naaw fru larsson är käääär

2011-08-29 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0