underbart

Nyss hemkommen från mina fina föräldrar! Har suttit ute i solen och bara tagit det lungt, grillat, pratat, skrattat, ätit och bara haft mysigt. Moa var också uppe på broge så hon kom ner och gjorde oss sällskap och åt upp alla bullar som mamma hade i frysen som vanligt :) haha alltid kommer hon dit och äter :) Tänkte på vår barndom när jag var där idag. vi kunde nog inte ha vuxit upp på ett bättre sätt än vad vi gjort. Alla vi bodde på brogetorp, grannar och vi är fortfarande som en enda stor familj allihopa. Vi umgås inte alltid, ibland inte på flera månader men vi finns alltid för varandra.
Så himla glad för alla fina som finns i min närvaro. <3
Nu ska jag upp till storgatan och umgår och se gossipgirl och sen vidare till min granne en trapp upp och äta hamburgare och kolla bb som vanligt! :)





Har sagt det förr, jag älskar min familj och vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0