tvättdag

Har inget vettigt att skriva idag. Haft en helt okej dag på jobbet så jävla skönt att det var sista dagen med reklam. Imrogon kommer vi förmodligen sluta vid 2, räknar med det. Skönt att komma hem tidigt eftersom det vankas FEST! Skönt att fortfarande ha betalt 7-15.30 fast vi går hem tidigt. UuUuUnderbart! :)

Har tvättdag idag, det suger därför jag är på så tråkigt humör. Brukar inte tycka att det är såhär jobbigt men fan va det tar emot idag. Fick sällskap i tvättstugan av Jonte också. Jag hade bara två maskiner idag sen fick han ta dom. Nu hänger tvätten på tork så måste ner en gång till. FUNNY..

En sak jag kommit fram till nu när jag bor själv är att jag verklligen ska tänka på vad jag köper för mat. Idag slängde jag hur mkt som helst för att datumet gått ut. Det är nästan helt tomt på mat i kylen nu bara dricka och här sitter jag svinhungrig. Ingen mat, inga pengar?! haha närrå lite pengar har jag skönt med lön imorogn dock :) Ska kanske kila ner till coop och handla lite, borde panta också, hmmfp..




Kommentarer
Postat av: Hanna

Imorgon kommer vi =)

2011-04-20 @ 19:33:50
URL: http://hanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0